Click, read and vote!

Citește aici lucrările copiilor-reporteri care au participat la concurs. Apoi votează-le la sondajul afișat pe blogul lor!

duminică, 13 noiembrie 2011

Despre meseria de viitor, printre copii

Articol de presă (interviu, reportaj, stire, relatare) despre locul de muncă ideal pentru voi:

Mini-reportaj radiofonic:

"Hai să aflăm ce ar vrea copiii să devină în viitor!
Copiii se prezintă, pe rând. Unul este reporter, celălalt este invitatul.
Buna! Mă numesc Raluca Bălan
Buna! Eu sunt Cristi
Ce v-aţi dori să deveniţi când veţi fi mari?
Pai, eu mi-aş dori să mă fac doctor veterinar
De ce ai vrea sa te faci doctor veterinar?
Pentru că iubesc animalele şi aş vrea să le îngrijesc
Mulțumesc...."


 P.S. Facem precizarea că articolele scrise nu reflectă realitatea; sunt creații ale elevilor prin care s-a dorit să se urmărească modul în care ei știu să respecte structura unui articol de presă.  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu