Click, read and vote!

Citește aici lucrările copiilor-reporteri care au participat la concurs. Apoi votează-le la sondajul afișat pe blogul lor!

duminică, 13 noiembrie 2011

Profesia de medic: frumoasă și grea

Articol de presă (interviu, reportaj, stire, relatare) despre locul de muncă ideal pentru voi:

Meseria de medic este una foarte frumoasă, dar şi foarte grea. Îți trebuie mult talent și ambiție pentru a reuși. Pentru că îmi doresc să fac această meserie, am mers la Spitalul Județean "Mavromati", pentru a afla mai multe informații despre ce presupune această profesie. Cum am intrat în interior, am remarcat foarte multă agitație pe holurile spitalului. Bătrâni bolnavi, dar şi tineri așteptau la cîte o uşă, cu o hîrtie în mînă, pentru a fi consultați. Medicii ieşeau dintr-o sală într-alta strigîndu-si pacienții. Am mers direct la medicul Maria Onofrei, care mi-a declarat cu amablitate următoarele, despre profesia pe care o urmează. "Îți trebuie foarte mult studiu și ambiție. Pentru a reuși, trebuie să-ți placă lucrul cu oamenii și să lucrezi cu drag". Am văzut, la ea în cabinet, şi cîteva ustensile pe care le foloseşte în tratarea bolnavilor. Doctoriţa mi-a dat voie chiar să asist şi la o consultaţie. Am vrut să văd şi opinia unui medic mai tînăr aşa că, la recomandarea primului meu interlocutor, am mers mai departe. Acesta mi-a spus, la fel, că este o meserie care se face cu multă muncă. Timpul petrecut alături de medici mi-a plăcut. A fost o atmosferă de agitaţie, dar frumoasă. Îmi place această meserie şi, cu siguranţă, eu, una o voi practica. 

P.S. Facem precizare că articolele scrise nu reflectă realitatea; sunt creații ale elevilor prin care s-a dorit să se urmărească modul în care ei știu să respecte structura unui articol de presă

2 comentarii: