Click, read and vote!

Citește aici lucrările copiilor-reporteri care au participat la concurs. Apoi votează-le la sondajul afișat pe blogul lor!

duminică, 13 noiembrie 2011

M-am îndrăgostit de meseria de profesor...

Articol de presă (interviu, reportaj, stire, relatare) despre locul de muncă ideal pentru voi:


"Mihnea Colodiuc este profesor. El ne-a declarat că meseria lui preferată este chiar cea de profesor de muzică. Îi place să lucreze cu copiii pentru că sunt frumoşi şi scumpi.Şi-a ales meseria aceasta pentru că, în liceu, a avut ocazia s-o practice. Îi urăm succes în continuare!
Rep: Ce meserie vă place cel mai mult?
Meseria de profesor de muzica îmi place cel mai mult
Rep: Vă place să lucraţi cu copiii? De ce?
Da, pentru că ei sunt frumoşi şi scumpi.
Rep: Cum aţi ales această meserie?
În liceu am avut şansa de a fi profesor. Am predat unor copii şi m-am îndrăgostit de această meserie. Mi-a plăcut și am îmbinat-o cu studiile muzicale pe care le-am terminat"

P.S. Facem precizare că articolele scrise nu reflectă realitatea; sunt creații ale elevilor prin care s-a dorit să se urmărească modul în care ei știu să respecte structura unui articol de presă.   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu