Click, read and vote!

Citește aici lucrările copiilor-reporteri care au participat la concurs. Apoi votează-le la sondajul afișat pe blogul lor!

duminică, 13 noiembrie 2011

Nu există viață perfectă; nici măcar vedetele nu o au

Articol de presă (interviu, reportaj, stire, relatare) despre locul de muncă ideal pentru voi:

"Acum trei săptămâni, am  fost aleasă ca reprezentant al revistei "Magie" să-i iau un interviu actriţei Jane Cole. Ajunsă pe platoul de filmare al peliculei intitulată "Te pui cu mine?", am fost condusă într-un cort lila. În interior, mirosea a floare de liliac, iar lumina era palidă. La un moment dat, un bodyguard vesel se dădu la o parte, pentru a-mi face loc. După el, se putea zări tînăra actriţă. Era veselă, îmbrăcată normal. Am fost uimită! În primul rând, Jane mi-a lăudat limba engleză, apoi mi-a arătat platoul de filmare. Acesta arăta, cu toate corturile de acolo, ca o tabără. Garderoba actriţei era plină de haine de firmă, dar Jane a spus: "Să ştii că le urăsc! Ador, în schimb blugii uzați şi tricourile haioase...". Dar, apoi a venit timpul interviului! Jane era indignată de faptul că trebuia să poarte o rochie aurie, mulată pe corp. După interviu, actriţa m-a invitat la un suc şi o pizza. A fost haios, dar cam ciudat să avem în spate atâţia fani. Când a trebuit să plec, Jane mi-a spus cît de greu e să fii vedetă. Apoi, mi-a dat adresa de messenger după ce i-am promis că nu o s-o spun nimănui. Corespondăm chiar şi acum cu toate că eu sunt o fată care încă nu ştie ce va face când va fi mare, iar ea este una dintre cele mai mari vedete ale lumii. Deşi cred că viaţa ei este perfectă, Jane m-a corectat spunându-mi că nu există o viaţă perfectă; orice are mici greşeli" 

P.S. Facem precizare că articolele scrise nu reflectă realitatea; sunt creații ale elevilor prin care s-a dorit să se urmărească modul în care ei știu să respecte structura unui articol de presă.  


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu